تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۱
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۸۱۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دی ماه؛

ارزش بازار "پردیس" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴۴۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال به ۳ هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "پردیس" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۹۵ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۷ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال به یک هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس نیز با افزایش ۴۴۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"پردیس" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۹ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲۷ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده