تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۸۱۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر؛

پدرکشی مجلسی

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شاهکارهای بانکی و ناجوانمردی بعضی رد صلاحیت شده ها و...
پدرکشی مجلسی

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، زیان انباشته بانک وابسته به شهرداری در عرض ۳ سال رشد ۲۵ برابری داشته و در ۹ ماهه امسال به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسیده است. البته این بانک ید طولایی در تاخیر در انتشار گزارش های حسابرسی شده هم دارد. جالب اینجا است که سهم این بانک به بهانه تجدید ارزیابی در روزهای اخیر رشد زیادی کرده، در حالی که بخش عمده افزایش سرمایه این بانک از محل تجدید ارزیابی با ابهام روبرو است.

شاهکار دیگری از بانک ها

این تمام شاهکار بانک ها نیست. بانک گردن کلفت بلوار میرداماد به زیرمجموعه هایش نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده! ما نمی پرسیم چرا، شما هم نپرسید؛ چون در جواب خواهند گفت به شما مربوط نیست، بقیه بانک ها هم همین کار را می کنند!

ناجوانمردی رد صلاحیت شده ها

بعضی از اهالی رد صلاحیت شده بهارستان طوری رای می دهند که انگار با مردم پدرکشی دارند. قرار بود مالیات بر حقوق ۵ پله ای باشد و هر کس حقوق بیشتری می گرفت، مالیات بیشتری می داد؛ اما اعضای محترم کمیسیون تلفیق، در لایحه بودجه ۹۹، رای به ۲ پله ای بودن این مالیات دادند تا مبادا خدایی نکرده نجومی بگیران، بیشتر مالیات دهند.

بزرگنمایی مدیران درجه چندمی به سبک بورسی 

اخیرا مد شده در شرکت های زیان ده و مشکل دار و... ناگهان مدیرعامل را عوض می کنند و تمام کاسه و کوزه ها را بر سر مدیریت قبلی می شکنند! بعد از چند روز هم کاملا یهویی، از چند خبر خوب پرده برداری می کنند تا کفایت مدیر جدید را نشان دهند. البته ما جوجه ها را آخر سال مالی می شماریم.

عناوین برگزیده