تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۸۱۳۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات مشکوک ۴ شرکت پتروشیمی، پالایشگاه اصفهان و ۱۰ نماد دیگر

می متالز - فهرست امروز ۱۵ معامله مشکوک بازار سهام با حضور ۴ شرکت پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان و کاهش نمادهای فرابورسی همراه شد.
معاملات مشکوک ۴ شرکت پتروشیمی، پالایشگاه اصفهان و ۱۰ نماد دیگر

به گزارش می متالز، در اولین روز کاری بهمن، روند نزولی شاخص که دیروز آغاز شروع شد، افزایش یافت و با افت 3 هزار و 798 واحدی به 406 هزار و 8 واحدی رسید اما افزایش ارزش معاملات و داد و ستد 4.1 هزار میلیارد تومانی بیش از 6.7 میلیارد سهم نشان داد که بسیاری از فعالان به آینده خوش بین هستند.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا  نشان داد که امروز هم 15 شرکت معامله با داد و ستد 16 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه، شرکت فرآوری مواد معدنی با معامله بیش از 16.9 میلیون سهمی قرار دارد و در ادامه هم فولاد امیرکبیر کاشان، شهید قندی، پتروشیمی امیرکبیر، باما، پتروشیمی کازرون، سیمان ساروج بوشهر، آرتاویل تایر، پگاه فارس، مهرکام پارس، پالایشگاه اصفهان، سرمایه گذاری پردیس، پتروشیمی قائد بصیر، پتروشیمی شازند و گلوکوزان قرار دارند.

سومین معامله مشکوک پتروشیمی امیرکبیر، افزایش تعداد شرکت های پتروشیمی به 4 نماد، ورود پالایشگاه اصفهان و کاهش نمادهای فرابورسی از جمله نکات جالب توجه این فهرست است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده