تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۴۱۲
کد خبر: ۸۱۳۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرهنگی مطرح کرد:

ضرورت خلق منابع جدید برای افزایش اعتبار موردنیاز همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید افزایش اعتبار موردنیاز همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹ مشروط به ایجاد منابع جدید مالی است.
ضرورت خلق منابع جدید برای افزایش اعتبار موردنیاز همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹

به گزارش می متالز، محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره اعتبار پیش بینی شده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 99، گفت: علیرغم اینکه دولت در لایحه بودجه سال 98 اعتباری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی نکرده بود اما در کمیسیون تلفیق برای این موضوع اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شد، بنابراین احتمال افزایش اعتبار موردنیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده نیز وجود دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 می‌تواند با خلق منابع جدید اعتبار موردنیاز برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده را فراهم کند.

وی با بیان اینکه برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده نیز پیشنهادات بسیاری در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 ارائه شده، اظهار کرد: باید حقوق کارمندانی که پایین تر است، بیشتر افزایش یابد و حقوق افرادی که دریافتی بالاتری دارند رشد کمتری داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نرخ تورم موجود در کشور معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده و آنها برای تامین نیازهای روزانه خود به مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

دولت در لایحه بودجه سال 99 حدود 6 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته و میزان رشد حقوق کارمندان را 15 درصد تعیین کرده است.

عناوین برگزیده