تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۸۱۳۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
پزشکیان در نشست با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای کاهش خام فروشی در صنعت مس

می متالز - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای جلوگیری از خام فروشی در صنعت مس و تبدیل آن به کالای نهایی تأکید کرد.
لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای کاهش خام فروشی در صنعت مس

به گزارش می متالز، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه مشکل ما در کشور نبود نگاه های علمی و کارشناسی برای توسعه متوازن است، گفت: یکی از دلایل توسعه ناهمگون در کشور، نگاه نامتوازن به مناطق است، به عنوان مثال اگر مناطق با برنامه ریزی توسعه پیدا می کردند، تهران تا این حد بزرگ نمی شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به جای فروش مس به صورت خام باید آن را به کالایی نهایی تبدیل کرد، افزود: برای تولید کالای نهایی باید از ظرفیت نخبگان کشور استفاده شود و در این راستا شرکت مس باید با طراحی سیاست های صحیح نخبگان را جذب کند.

نایب رئیس مجلس همچنین در این نشست در جریان آخرین فعالیت های شرکت ملی صنایع مس ایران در سراسر کشور قرار گرفت و بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در این شرکت تاکید کرد.

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست توضیحاتی درباره نحوه فعالیت و میزان تولید محصولات توسط این شرکت ارائه کرد.

عناوین برگزیده