تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۸۱۴۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با وجود مهلت ۳۰ روزه؛

پذیره‌نویسی "تماوند" به روز دوم نرسید

می متالز - معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس ایران با اعلام اینکه پذیره‌نویسی ۶۰۰ میلیون سهم تامین سرمایه دماوند در فرابورس ایران در نخستین روز از مهلت ۳۰ روزه به پایان رسید، گفت: در این پذیره‌نویسی تقاضای ثبت‌شده در سیستم معاملات بیش از ۷۶۳ میلیون سهم بود که استقبال بالای خریداران از پذیره‌نویسی سهام این شرکت را نشان می‌داد.
پذیره‌نویسی "تماوند" به روز دوم نرسید

به گزارش می متالز، بهنام محسنی با یادآوری اینکه حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در این پذیره‌نویسی ۵۰ هزار سهم و قیمت هر سهم ۱۰۰۰ ریال بود، عنوان کرد: روز جاری در فرایند پذیره‌نویسی سهام شرکت تامین سرمایه دماوند در نماد "تماوند" به هر کد معاملاتی حداکثر ۳۶ هزار و ۹۵۹ سهم تخصیص پیدا کرد.  

او با بیان اینکه در این پذیره‌نویسی در مجموع ۲۷ هزار و ۳۱۴ کد معاملاتی، امکان دریافت اوراق را پیدا کردند، افزود: از این تعداد ۱۶۸ کد مربوط به حقوقی‌ها و ۲۷ هزار و ۱۴۶ کد مربوط به معامله‌گران حقیقی بود که مشارکت ۹۹ درصدی حقیقی ها را در این پذیره‌نویسی نشان می‌داد.

شایان ذکر است که تامین سرمایه دماوند، اولین تامین سرمایه‌ای است که پذیره‌نویسی‌ آن به صورت سهامی عام و با حضور و مشارکت سهامداران بازار از طریق ثبت سفارش انجام شد. همچنین سرمایه این شرکت ۲ هزار میلیارد ریال بوده و این پذیره‌نویسی در بازار سوم فرابورس صورت گرفت.

در این میان با اتمام پذیره‌نویسی سهام تامین سرمایه دماوند، نماد این شرکت در بازار سوم بسته شده و باید مراحل مربوط به ثبت شرکت دنبال شود و پس از این فرایند نماد این شرکت در بازار پایه باز خواهد شد.

عناوین برگزیده