تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۸۱۴۵۰
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد:

ارتباط مستمر دانشگاه امیرکبیر با ایمیدرو در قالب پروژه های تحقیقاتی

می متالز - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: دانشگاه امیرکبیر، ایجاد ارتباط مستمر با ایمیدرو در قالب انجام پروژه های تحقیقاتی را در شمار برنامه های خود قرار داده است.
ارتباط مستمر دانشگاه امیرکبیر با ایمیدرو در قالب پروژه های تحقیقاتی

به گزارش می متالز، احمد معتمدی در نشست "بومی سازی و فعال سازی ظرفیت های بخش معدن" که به میزبانی دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، افزود: دانشگاه امیرکبیر آمادگی دارد تا ظرفیت های خود را بیش از پیش به سمت معدن و صنایع معدنی سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعمال تحریم ها، دانشگاه ها باید نقش بیشتری در ظرفیت سازی صنایع داشته باشند، اظهار داشت: هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این شرایط این است که بیش از این در خدمت این صنایع به ویژه حوزه مهمی همچون معدن و صنایع معدنی باشد.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه بخش معدن و صنایع معدنی از تاثیرگذارترین حوزه های اقتصادی کشور است، گفت: دانشگاه امیرکبیر هدایت تحقیقات و پروژه ها به سمت رفع مشکلات بخش معدن و همچنین ارتباط موثر با این حوزه به طور عملی را افزایش خواهد داد.
معتمدی با اشاره به نشست بومی سازی و فعال سازی ظرفیت های بخش معدن، گفت: اینگونه نشست ها به صورت علمی، فنی و اجرایی است تا به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

 

برنامه های دانشگاه امیرکبیر در پیوند دانشگاه و معدن و صنایع معدنی

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اهداف و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر گفت: ترویج و توسعه روحیه تحقیق و نوآوری و هدایت پروژه های دانشگاه امیرکبیر به سمت رفع مشکلات بخش معدن را می توان از برنامه های این دانشگاه نام برد.
وی همچنین ایجاد زمینه های لازم جهت عقد قرارداد و نظارت بر حسن انجام پروژه های صنعتی را از ظرفیت های دانشگاه امیرکبیر در همکاری های این مرکز علمی با ایمیدرو خواند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده