تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۸۱۴۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اخذ گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO9001-2015

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی انجام فرایند ممیزی از سوی ممیزان شرکت SGS موفق به دریافت گواهینامه نظام مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001-2015 با اعتبار SAS بین المللی از شرکت SGS سوئیس گردید.
اخذ گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO9001-2015

به گزارش می متالز، مجید علیدادی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گل گهر با اعلام این خبر افزود: صدور گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO 9001-2015، به همراه توسعه دامنه آن در سطح کل شرکت با استمرار کوشش همه همکاران در شرکت به ثمر نشست. صدور این گواهینامه معتبر بدون شک در افزایش تعهد مدیران ارشد به بهبود مستمر در مسیر تعالی کمک خواهد کرد وان شا الله شاهد موفقیت های بیشتر در این حوزه خواهیم بود.
وی افزود: تلاش موثر تمامی پرسنل بالأخص همکاران مدیریت سیستم ها برنامه و بودجه در این مسیر ارزشمند ستودنی است و امید می رود کسب این دستاورد ارزشمند و نهادینه سازی آن در  تمامی ابعاد عملیاتی و تولیدی شرکت، تضمین کننده دستیابی به اهداف سازمان از مسیرهای بهره ور باشد.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از همه همکاران محترم بویژه حمایت و پشتیبانی مدیرعامل محترم و سایر مدیران ارشد شرکت که درطی فرآیند ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و نیز در ماه های گذشته تمامی تلاش خود را جهت پیاده سازی این استاندارد بکار بستند، بیان نمودند: امید است در سال رونق تولید بتوانیم از دستاوردهای این سیستم بیشترین بهره را ببریم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده