تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۸۱۴۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درخشش شرکت‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات در رتبه بندی شرکت های برتر کشور/ «ومعادن» در میان ده شرکت پیشرو

می متالز - در رتبه بندی سال ۹۸ شرکت های برتر ایران، تعدادی از شرکت های گروه توسعه معادن و فلزات در رتبه های قابل توجهی قرار گرفتند.
درخشش شرکت‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات در رتبه بندی شرکت های برتر کشور/ «ومعادن» در میان ده شرکت پیشرو

به گزارش می متالز، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو در میان تمامی شرکت های ارزیابی شده، انتخاب شد.
 این شرکت مطرح معدنی همچنین عنوان بیشترین بازدهی فروش را از آن خود کرد. بر اساس این ارزیابی معتبر که توسط سازمان مدیریت صنعتی صورت گرفته است، «ومعادن» در رتبه بندی مذکور توانسته است با 13 واحد ارتقاء رتبه، جایگاه 60 میزان درآمد و فروش را به خود اختصاص دهد.
همچنین از میان شرکت های این هلدینگ بزرگ معدنی و فولادی، شرکت آهن و فولاد ارفع با ارتقا 16 رتبه از 84 به 68، به عنوان یکی از 5 شرکت با بیشترین صعود رتبه معرفی شده است.
 از دیگر رتبه های کسب شده توسط  شرکتهای این گروه می توان به گل گهر (رتبه 24)، فولاد خراسان (رتبه 61)، آهن و فولاد ارفع (رتبه 68)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (رتبه 99)، سرمایه گذاری و توسعه گل گهر (رتبه 172) و هلدینگ پویا انرژی (رتبه 293) اشاره کرد.
رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران از سال  1377 هر ساله توسط سازمان‌ مدیریت‌ صنعتی انجام می شود. این رتبه بندی با هدف فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی و ارائه فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران و شناسایی بهتر مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور برگزار می گردد. رتبه بندی سال ۹۸ براساس گزارش های سال مالی ۹۷ صورت گرفته است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده