تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۸۱۴۸۶
سرویس خبر : زمین شناسی

بازدید معاون زمین‌شناسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از مرکز شیراز

می‌متالز - دکتر جعفر عمرانی معاون زمین‌شناسی و مهندس رضا سلامتی مدیرکل زمین‌شناسی منطقه‌ای این سازمان از مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه جنوب کشور (شیراز) بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.
بازدید معاون زمین‌شناسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از مرکز شیراز

به گزارش می‌متالز، مسئولان فنی نقشه‌های در دست تهیه به صورت جداگانه گزارشی از روند فعالیت‌ها و وضعیت پیشرفت نقشه‌های یک‌بیست‌وپنج‌هزارم ارائه دادند و در ادامه مسئولان تهیه  نقشه‌های پیمانی مرکز  شیراز که توسط دانشگاه‌های بزرگ استان در حال انجام است، در مرکز شیراز حضور یافته و گزارشی از وضعیت پیشرفت نقشه‌های مربوطه ارائه کردند.

در این بازدید جلسه‌ای با حضور همکاران مرکز برگزار و سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در زمینه فعالیت‌های علوم زمین در کشور تشریح شد و دکتر یوسفی مدیرکل مرکز شیراز گزارشی از روند فعالیت‌های مرکز و انتظارات مسئولان استانی در جنوب کشور ارائه کرد.

در ادامه دکتر جعفر عمرانی معاون زمین‌شناسی سازمان با درخشان خواندن فعالیت‌های مرکز شیراز با بیان محدودیت‌ها و الزام سازمان مرکزی در زمینه بودجه عملکردی خواستار توجه دقیق‌تر در این زمینه و هماهنگی بیشتر شد.

مهندس سلامتی مدیرکل زمین‌شناسی منطقه‌ای سازمان نیز به تشریح شاخص‌ها و اولویت‌بندی تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی یک‌پنجاه‌هزارم با اولویت اکتشافی و مخاطرات زمین‌شناختی و راه‌اندازی کمپ‌های مرکزی پرداخت و افزود: سازمان این آمادگی را دارد تا در این زمینه بیشترین تعامل را با همکاران مراکز در خصوص افزایش کیفیت و کمیت نقشه‌ها داشته باشد.

 

عناوین برگزیده