تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۴۴۰
کد خبر: ۸۱۴۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
از سوی مدیرعامل شرکت مس انجام شد

تقدیر از تیم تنیس روی میز بانوان شرکت مس

می متالز - با حضور اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت مس و حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و آرمان حسنی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس از تیم تنیس روی میز بانوان شرکت مس با اهدا لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از تیم تنیس روی میز بانوان شرکت مس

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، در جریان برگزاری دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه ایمیدرو که در آذرماه 1398 برگزار شد تیم بانوان مجتمع مس سرچشمه موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد و تیم ستاد تهران و مجتمع مس شهربابک به صورت مشترک مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم بانوان شرکت مس و کسب مقام نخست و سومی دهمین دوره از مسابقات ایمیدرو گفت: باید تلاش کنیم روحیه ورزشی در بین کارکنان شرکت مس افزایش بیشتری یابد تا در سایر رشته‌های ورزشی شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
مدیر عامل شرکت مس افزود:  تقویت ورزش در بین کارکنان موجب افزایش بهره‌ وری و کارآیی کارکنان می شود؛ از این رو باید بسترهای ورزش در سیستم‌های اداری برای کارکنان گسترش یابد.
وی تاکید کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه صنعت مس است و بدون نیروی انسانی شاداب و با انگیره امکان دستیابی به موفقیت‌های تولیدی و صنعتی به وجود نمی‌آید.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده