تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۸۱۴۹۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
عبدالله زاده:

تولید ۵۰ هزار دستگاه خودرو در دی ماه ۹۸

می متالز - رئیس امور مجلس ایران خودرو گفت: این شرکت توانسته در شرایط تحریم با مدیریت صحیح منابع و حمایت وزارت صمت گام بلندی را در رونق تولید صنعت خودرو کشور بردارد.
تولید ۵۰ هزار دستگاه خودرو در دی ماه ۹۸

به گزارش می متالز، مهدی عبدالله زاده رئیس امور مجلس ایران خودرو با اشاره رونق تولید در این گروه صنعتی، گفت: ایران خودرو توانسته در دی ماه دوبرابر تیراژ دی ماه سال گذشته خودرو تولید کند. در دی ماه امسال بیش از 50 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: با مدیریت مدبرانه ایران خودرو،‌ این خودروساز توانست بر تحریم های بین المللی غلبه کند و بسیاری از کارگران خطوط تولید قطعه سازان را نیز به سرکار بازگرداند.

عبدالله زاده موفقیت های حاصل شده را حاصل همدلی، اتحاد و همبستگی زنجیره تامین و تلاش های شبانه روزی کارگران خطوط تولید دانست و یادآور شد:‌ از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 291 هزار و 915 دستگاه انواع خودرو سواری و وانت تولید شده است، در روز پایانی دی ماه نیز تولید در ایران خودرو به دو هزار و 557 دستگاه رسید که این میزان تولید در شرایط تحریمی رکورد مهمی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تجاری سازی و تکمیل بیش از 336 هزار دستگاه خودرو و عرضه همین تعداد به مشتریان گفت: با این اقدام و افزایش عرضه به بازار، ایران خودرو توانسته تعداد تعهدات معوق به مشتریان را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد.  

رئیس امور مجلس ایران خودرو ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند کنونی افزایش تیراژ تولید، در سایت مرکزی و سایت های استانی ایران خودرو، هدف امسال که تولید مکانیکی 380 هزار دستگاه و تولید تجاری 410 هزار دستگاه محقق شود.

عناوین برگزیده