تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۰
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۸۱۵۱۰
سرویس خبر : انرژی

کمبودی در عرضه گاز خانگی "LPG" در قزوین وجود ندارد

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: به‌طور میانگین ۲۲۰۰ تُن گاز LPG در پنج نقطه استان قزوین در سکوهای گاز پرکنی شهرستان‌های استان ازجمله بوئین‌زهرا، تاکستان، آبیک و آوج عرضه می‌شود و هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.
کمبودی در عرضه گاز خانگی "LPG" در قزوین وجود ندارد

به گزارش می متالز، علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به توزیع گاز LPG در روستاها اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته کمیته‌ای متشکل از نمایندگان، فرمانداری و بخشداری‌ها و سازمان صمت تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به سهمیه‌ای که به استان اختصاص پیداکرده به‌طور میانگین ۲۲۰۰ تُن گاز LPG در پنج نقطه استان در سکوهای گاز پرکنی شهرستان‌های استان ازجمله بوئین‌زهرا، تاکستان، آبیک و آوج عرضه می‌شود و هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: پیگیر هستیم به تفکیک هر شهرستان سهمیه اختصاص یابد و با نظارت فرمانداری‌ها و ادارات صمت در شهرستان‌ها بررسی کنترل و توزیع می‌شود.

وی گفت: گازرسانی به مناطق الموت و طارم سفلی با حضور و استقرار بازرسین صمت و شرکت پرسی گاز، بوتان و رویال گاز توزیع و نظارت نیز انجام می‌شود.

کبیری اشاره کرد: اگر از شرکتی به مقصد طارم گاز حمل شود با بخشداری هماهنگ خواهد شد و از بخشداری یک ناظر برای کنترل، نظارت و تأییده حضور پیدا می‌کند و با همکاری دهیاری‌ها در مناطقی که گاز وجود ندارد توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان عنوان کرد: در هفته‌های گذشته طی هماهنگی‌های خوبی که صورت گرفته این موضوع مرتفع شده و هیچ کمبودی در این عرصه وجود ندارد.

عناوین برگزیده