تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۸۱۵۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری سمینار آموزشی تشریح ضوابط رد و پذیرش بتن آماده در شرکت سیمان نایین

می متالز - سمینار آموزشی تشریح ضوابط رد و پذیرش بتن آماده مطابق ویرایش استاندارد ۶۰۴۴ در شرکت سیمان نایین برگزار شد.
برگزاری سمینار آموزشی تشریح ضوابط رد و پذیرش بتن آماده در شرکت سیمان نایین

به گزارش می متالز، به همت این واحد تولیدی و انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده استان اصفهان همایشی با عنوان تشریح ضوابط رد و پذیرش بتن آماده مطابق ویرایش جدید استاندارد ۶۰۴۴ در روز دوشنبه مورخ سی ام دیماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۶ در محل مجتمع پذیرایی اردیبهشت اصفهان و با حضور شرکت های عمرانی و سازنده بتن استان برگزار گردید .

این سمینار با سخنرانی و خیرمقدم آقای مهندس شهامت رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده استان اصفهان وآقای مهندس نیکبخت مدیر بازاریابی و فروش سیمان نایین با تاکید بر تلاش و چشم انداز این شرکت به نگاه تخصصی و علمی به صنعت سیمان، نیازسنجی و برآورد تقاضای مشتریان، آغاز گردید.

سپس آقای مهندس تاجیک دبیر کمیته استاندارد سیمان و آهک در سازمان ایزو ISIRI/ TC-74 به تشریح آخرین مباحث و تغییرات در کیفیت و استاندارد های جهانی سیمان پرداخت.

همچنین در ادامه آقای مهندس علیرضا رحمتی عضو کمیته تدوین استاندارد های ملی و رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی ایران بحث آموزش ضوابط رد و پذیرش بتن آماده مطابق ویرایش جدید استاندارد ۶۰۴۴ را مطرح نموده و جلسه با پرسش و پاسخ حاضران خاتمه یافت.

این سمینار با حضور بیش ۱۰۰ نفر از فعالین صنعت بتن استان اصفهان برگزار گردید و به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا میگردد.

عناوین برگزیده