تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۸۱۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست خبری مطرح شد؛

گام‌های "ومعادن" در مسیر فلز استراتژیک

می متالز - نشست خبری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در اتاق بازرگانی در حال برگزاری است.
گام‌های "ومعادن" در مسیر فلز استراتژیک

به گزارش می متالز، هم‌اکنون نشست خبری عزیزالله عصاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، محمد کلانتری، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور و ابراهیم جمیلی مدیرعامل هلدینگ زرین در اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات اظهار کرد: دلیل اینکه به حوزه سرب و روی ورود پیدا کردیم، استراتژیک بودن این فلزات در جهان بوده و در کشور ما منابع خوبی از این فلزات وجود دارد.

وی افزود: در شرایط فعلی تقاضا در این فلزات بیش از تولید بوده و سرمایه گذاری مطلوبی محسوب می‌شود. ما با به کارگیری از تکنولوژی‌های ویژه در نظر داریم از همه ذخایر کشور در این مسیر استفاده کنیم.

عصاری ادامه داد: ما ۹ درصد ذخایر جهان را در این حوزه در اختیار داریم.

ورود به بورس

عزیزالله عصاری مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن و فلزات گفت: استقبال از بورس و ارکان مهم آم به دلیل اطمینانی است که رسانه‌ها به بازار تزریق کرده و نقش موثری داشته اند.
بحث اکتشاف امری مهم تلقی می‌شود؛ این شرکت بر محصولاتی، چون سرب و روی بسیار گسترده عمل کرده و استفاده بهینه از ذخایر را در برنامه‌های خود دارد.

متخصصین دورهم جمع شدند

جمیلی مدیرعامل گروه صنعتی و معدنی زرین نیز وعده یک خبر سرمایه گذاری خوب را اعلام کرد و گفت: در کنار هلدینگ معادن و فلزات و همچنین شرکت صبا نور فرصت خوبی ایجاد شد تا تیمی از بهترین متخصص‌ها دور هم جمع شده و بزرگترین مجتمع سرب و روی کشور را طراحی کنند.

وی افزود: اگر این پروژه به شرکت‌های خارجی سپرده می‌شد میلیون‌ها دلار هزینه برای کشور داشت.

جمیلی در ادامه وعده داد: سال دیگر در همین تاریخ ٦ بهمن اولین گزارش پیشرفت کار ارائه خواهد شد.

عناوین برگزیده