تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۸
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۸۲۰۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک پارسیان:

مشارکت ۴ بانک برای ورود جدی به بانکداری دیجیتال

می متالز - استاندارد‌های فعلی به استاندارد‌های کشور‌هایی همانند روسیه و چین خیلی نزدیک است و این نشان می‌دهد که تطبیق با دنیا خیلی پیچیده نخواهد بود.
مشارکت ۴ بانک برای ورود جدی به بانکداری دیجیتال

به گزارش می متالز، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان درخصوص اهمیت احراز هویت و شفافیت در نظام بانکی گفت: دسترسی ساده و شناسایی هویت یکی از موضوعات مهم در نهاد‌های مالی است چراکه مقدمه شفاف‌سازی احراز هویت است که باید به درستی انجام شود؛ در ایران همیشه نهاد‌های مالی جزو نهاد‌های بسیار شفاف و دارای استاندارد‌های مدرن هستند و بر خلاف برخی کشورها، مشتریان بدون‌نام در سیستم بانکی نداریم.

وی ادامه داد: استاندارد‌های فعلی به استاندارد‌های کشور‌هایی همانند روسیه و چین خیلی نزدیک است و این نشان می‌دهد که تطبیق با دنیا خیلی پیچیده نخواهد بود.

وی افزود: موضوع بسیار مهم این است که باید حس اعتماد و اطمینانی که بین بانک و مشتریان بانک ایجاد شده را ارتقا دهیم. سجام مقدمه سرویس‌های عامی است که به مشتریان ارائه می‌شود تا بتوان یک بسته کامل را برای مشتریان شکل داد که کیف پول الکترونیک، آی گپ، تاپ، خدمات کارگزاری و لوتوس پارسیان در حوزه صندوق‌های سرمایه گذاری‌ها نیز از جمله خدماتی است که از سوی بانک پارسیان در حال حاضر ارائه می‌شود.

پرویزیان از برنامه دریافت مجوز از سازمان بورس برای تسریع دارایی‌های نقد و گردش آن در بازار به پشتوانه دارایی‌ها و سهام گروه پارسیان به همراه ۳ بانک ملی، ملت و پاسارگاد خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌ها را با یونیت طلا شروع کرده و منتظر مجوز نهاد‌های مرتبط هستیم در همین حال، دولت مجوز ارز دیجیتال را نیز صادر کرده، اما باید سایر نهاد‌های تصمیم گیر نیز مجوز‌های مورد نیاز را صادر کنند تا با استفاده از این گونه ابزار‌های مالی اقتصاد ایران یک گردش مناسب را تجربه کند.

عناوین برگزیده