تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۸۲۰۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استاندار مرکزی: اتاق بازرگانی پیشانی تولید است

می متالز - استاندار مرکزی گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان از مراکز اقتصادی است که به عنوان پیشانی تولید، صنعت و کشاورزی به شمار می‌رود و از شرایط منحصر به فردی برخوردار است.
استاندار مرکزی: اتاق بازرگانی پیشانی تولید است

به گزارش می متالز، سید «علی آقازاده» عصر شنبه در جریان بازدید از ساختمان در حال تکمیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی افزود: اتاق استان از جمله مراکز پر رفت و آمد است و تاکنون اقدامات مناسبی را در جهت شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان انجام داده‌ است.

وی با بیان اینکه ساختمان این اتاق با تلاش مسوولان و تولیدکنندگان استان ساخته و آماده سازی شده‌است، اظهار داشت: بهره‌برداری این طرح، هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور یکی از مقام‌های کشور آغاز می‌شود.  

آقازاده افزود: امید است با بهره‌برداری کامل از ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گامی در راستای توسعه و تسریع در حرکت چرخ‌های اقتصادی و تولید محصولات متنوع در استان برداشته‌ شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بهره برداری از ساختمان این اتاق همزمان با دهه مبارک فجر در دستور کار مسوولان استان قرار دارد.

«منوچهر توسطی» افزود: امید است با بهره‌برداری از ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی زمینه جذب هرچه بیشتر سرمایه گذار و افزایش اشتغال و تولید در استان فراهم شود.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

عناوین برگزیده