تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۸۲۲۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دی ماه؛

"وامید" از واگذاری‌های خود به سود رسید

می متالز - شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۵۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وامید" از واگذاری‌های خود به سود رسید

به گزارش می متالز، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۷ هزار و ۶۶۹ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۶۰ هزار و ۵۸۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۲۲ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال به ۵۸ هزار و ۹۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با افزایش ۶۶ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال معادل ۴۲۷ هزار و ۲۵۱ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وامید" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸۴ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال به مبلغ ۵۴۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۵۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۰۷ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده