تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۸۲۳۶۵
مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن عنوان کرد:

تشریح مزایای ایده برگزیده ذوب آهن اصفهان در جشنواره اینوماین

می متالز - مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن گفت: محصول برتر برگزیده شده ذوب آهن اصفهان در جشنواره اینوماین، مزایایی همچون امکان رصد کردن محصولات ذوب آهن، کاهش ضایعات، افزایش رضایت مشتری و حفظ اصول ایمنی و سلامت کارکنان را به همراه خواهد داشت.
تشریح مزایای ایده برگزیده ذوب آهن اصفهان در جشنواره اینوماین

به گزارش می متالز، شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان در حاشیه اختتامیه جشنواره اینوماین 2 در خصوص مزایای اجرای پروژه ارزش آفرین این شرکت که موفق به دریافت جایزه ایده برتر شد گفت: این محصول مزایایی همچون امکان رصد کردن محصولات ذوب آهن، کاهش ضایعات، افزایش رضایت مشتری و حفظ اصول ایمنی و سلامت کارکنان را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: این ایده بر اساس یک پروژه تحقیقاتی با همکاری ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی شهر مجلسی شکل گرفته و نمونه اولیه، طراحی و بومی سازی شده و مورد استفاده قرار گرفته است .

شیرین پرور گفت: محیط کاری بسترهای خنک کننده ایستگاه های ریخته گری از جمله موقعیت های کاری در کارخانه است که شرایط سخت و دشواری دارد و این مهمترین دلیل برای پیگیری طراحی و ساخت این دستگاه بوده است.

وی در ادامه افزود: دمای بالا و حرکت شمش از جمله عوامل دشواری در فعالیت پرسنل در این قسمت می باشد که با توجه به اینکه در برخی موارد شمش های تولید شده از نظر کیفی با مشکلاتی مواجه می شوند و با توجه به لزوم پی گیری و شناسایی منشا ایجاد مشکلات، درج شماره های صحیح به نحو موثری در برطرف کردن مشکلات و رضایت مشتری موثر خواهد بود.

مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان گفت: عملیات شماره زنی بر روی شمش های ریخته گری در گذشته به روش استفاده از قلم های قیر - آلومینیوم بود که به دلیل سختی کار و نیاز به سرعت در درج شماره های معمولاً خوانا نبودن توسط اپراتور می گردید و با هدف برطرف کردن این مشکل و افزایش ایمنی کارکنان ، پروژه مذکور اجرا گردید.

شیرین پرور گفت: مراحل اجرای این پروژه در مدیریت تحقیق و توسعه و توسط علی شیرازی کارشناس این مدیریت و با همکاری کارشناسان مدیریت های فولادسازی، کیفیت و امور فنی و برنامه ریزی طی مدت 5 سال انجام پذیرفت.

عناوین برگزیده