تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۸۲۴۶۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
علی عباسلو، مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان در همایش simex2020 سیرجان:

جهان فولاد سیرجان به عنوان پایلوت ساخت داخل، آماده است

می متالز - جهان فولاد سیرجان به عنوان پایلوت ساخت داخل، آماده است تا تمام پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را در همه بخش‌ها از جمله برق، مکانیک و.... در اختیار همه علاقمندان فولادی در سراسر کشور قرار دهد.
جهان فولاد سیرجان به عنوان پایلوت ساخت داخل، آماده است

به گزارش می متالز، عباسلو ادامه داد: سیرجان مملو از نیروی انسانی متخصص و متبحر است. نیروی انسانی امروز هزینه نیست، بلکه سرمایه است و ما باید قدردان آن باشیم. سیرجان علاوه بر نیروی انسانی دارای پتانسیل بالای در زمینه معادن و و صنایع از مس گرفته تا فولاد است و در واقع می‌تواند بعنوان دانشگاهی برای صنعت محسوب شود.

وی افزود: امروز با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، منطقه ما توان تولید ۱۲ میلیون تن فولاد را دارد و باید برنامه‌ریزی‌های صنایع جنبی، زیردستی و خدماتی نیز به گونه ای باشد که از عهده انجام آن برآیند.

عباسلو گفت: منطقه گل‌گهر و بویژه جهان فولاد سیرجان همواره در زمان تحریم‌ها کار کرده بویژه اینکه پروژه فولادسازی را در اوج تحریم‌های جدید راه‌اندازی کرد، لذا هیچ ترسی از تحریم ندارد. جهان فولاد ۴ - ۵ ماه گذشته به ۸۰ درصد ظرفیت خود دست یافته و با توجه به وجود پتانسیل‌های بسیار بالای جاده‌ای، نزدیکی به بنادر، ریل، آب و برق و... از توان بالایی برخوردار بوده و آماده است تمام توان خود در زمینه فولادسازی، اکسیژن پلنت، بریکت‌سازی، برق، مکانیک و.... را در اختیار عموم قرار دهد.

عناوین برگزیده