تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۵۰۶
کد خبر: ۸۳۹۱۸

بازدید رضا نقی پور اصل و هیات همراه از پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در اولین روز سفر به استان بوشهر از پارک علم و فناوری خلیج فارس بازدید کرد.
بازدید رضا نقی پور اصل و هیات همراه از پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر

به گزارش می متالز، در این برنامه رضا نقی پور اصل و هیات همراه، از آخرین دستاوردهای شرکت های مختلف دانش بنیان در حوزه های نانو، صنایع الکترونیک و صنایع پیشرفته بازدید به عمل آوردند.

نقی پور اصل در ادامه با حضور درنشست مشترک با مدیران شرکت های تحقیقاتی و فناوری حاضر در این پارک علمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در این شرایط خاص و حساس کنونی که اقتصاد کشور تحت ظالمانه ترین تحریم های دشمنان انقلاب قرار دارد باید همه دست به دست هم داده و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم .

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به سیاست های کلی نظام ودولت تدبیر و امید در حمایت از صنایع دانش بنیان افزود: حمایت ازشرکت های دانش بنیان یکی از راه های عبور از اقتصاد تک محصولی است وخوشبختانه نگاه مجموعه نظام مخصوصا رهبر گرانقدر انقلاب به صنایع دانش بنیان و زیست فناوری بسیار مثبت است و درهمین راستا به دستورایشان کمیته ای برای بررسی مشکلات وکمک به این حوزه تشکیل شده است. دردولت نیزخوشبختانه هم آقای دکترجهانگیری معاون اول رئیس جمهوروهم وزیرمحترم صمت با رویکردی مثبت مسائل این مقوله را پیگیری می کنند و دراین راستا بنا به دستورآقای جهانگیری گزارشی از مشکلات این شرکت ها تهیه کرده ایم که در آینده ای نزدیک تقدیم ایشان خواهیم کرد.

نقی پوراصل درادامه با اعلام خبرافتتاح نمایندگی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت ازتحقیقات وتوسعه صنایع پیشرفته در استان بوشهرگفت: صندوق حمایت ازصنایع پیشرفته در راستای سیاست های تسهیل گری دولت،با مسئولیتی که هیات دولت برعهده آن گذاشته است گام برمی دارد وبا توجه به برنامه های خود در کمک به صنایع پیشرفته در استان های کم برخوردار، پنجمین نمایندگی خود دراستان بوشهر را افتتاح می نماید .

او در پایان با بیان این نکته که شرکت مادرتخصصی حمایت از صنایع پیشرفته،رقیب هیچ دستگاه یا صندوق دیگری نیست به تشریح انواع خدمات قابل ارائه توسط شرکت پرداخت.

عناوین برگزیده