تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۸۴۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار رضا نقی پور اصل با استاندار بوشهر

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با استاندار بوشهر دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رضا نقی پور اصل با استاندار بوشهر

به گزارش می متالز، رضا نقی پور اصل به منظور بازدید از طرح های صنایع پیشرفته استان بوشهر و افتتاح دفتر نمایندگی این شرکت وارد بوشهر شد و با استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با تشریح خدمات صندوق گفت: خوشبختانه این شرکت با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت گام های بسیار مهمی را در حمایت از صنایع پیشرفته در کشور برداشته است.

نقی پور اصل با اشاره به عزم مجموعه برای کمک به تقویت صنایع پیشرفته در استان های کم برخوردار و تمرکز زدایی از مرکز افزود: در راستای کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از شکل گیری و تقویت صنایع استان های محروم و کم برخوردار، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، اقدام به ایجاد نمایندگی های شرکت در این استان ها کردیم و امروز نیز به همین منظور پنجمین دفتر نمایندگی صندوق در کشور را در استان بوشهر افتتاح می نماییم.

استاندار بوشهر نیز در این دیدارضمن خیر مقدم به رضا نقی پور اصل و هیات همراه، اقدامات شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته را قابل ستایش دانسته و افزود: در شرایط کنونی و مشکلات پیش روی اقتصاد کشور، حمایت از صنایع در استان های کم برخوردار توسط شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته جای تقدیر دارد.

عبدالکریم گراوند ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دفتر این شرکت در استان بوشهر گفت: حضور شما و افتتاح این نمایندگی فرصتی مغتنم برای مراکز علمی و صنایع استان بوشهر می باشد تا بتوانند از ظرفیت های شرکت جهت توسعه و ایجاد اشتغال در استان بهره مند بشوند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که انعقاد تفاهمنامه مراکز علمی با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته بتواند آغاز راهی برای ارتباط علم و صنعت در استان باشد.

عناوین برگزیده