تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۱
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۸۴۶۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صبح امروز انجام شد؛

بازدید وزیر اقتصاد از شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی، صبح امروز به همراه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، با حضور در شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از بخش های مختلف این شرکت و فرایندهای سامانه معاملات و پس از معاملات بازدید کردند.
بازدید وزیر اقتصاد از شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

به گزارش می متالز، در این بازدید روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران  توضیحاتی در خصوص زیرساخت سخت افزار و شبکه اختصاصی بازار سرمایه کشور، روال های سامانه معاملات و نحوه مدیریت و بهره برداری از این سامانه، روال های سامانه پس از معاملات و نحوه پیاده سازی سامانه های نظارتی به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

علاوه بر این با توجه به انجام عرضه اولیه نماد "ومهان" فرایند عرضه اولیه برای بازدیدکنندگان تشریح شد و زیرساخت سامانه ثبت سفارش مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان بازدید همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نقش موثر فناوری اطلاعات در بازار سرمایه و لزوم سرمایه گذاری و ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات مطالبی برای حاضرین بیان کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: با توجه به اقبال عمومی به بازار سرمایه و گسترش تعداد افراد شرکت کننده در معاملات بازار سرمایه می بایست تمهیداتی اندیشیده شود تا زیرساخت ها پاسخگویی سریع و مناسبی متناسب با نیازهای روز به متقاضیان داشته باشد.

عناوین برگزیده