تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۸۴۷۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیشنهاد جدید برای تامین مواد اولیه «ذوب»

می متالز - معدن سنگ آهن برای تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان تخصیص یافت.
پیشنهاد جدید برای تامین مواد اولیه «ذوب»

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در حاشیه بازدید از ذوب آهن اصفهان گفت: تخصیص معدن سنگ آهن جهت تامین مواد اولیه را از راهکارهای حل مشکلات ذوب آهن در شرایط موجود دانست و گفت: فولاد کشور مرهون خدمات ذوب آهن اصفهان است و حق این شرکت است که برای تامین پایدار مواد اولیه تولید دچار مشکلات عدیده نباشد.

تدبیر ایمیدور

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه ایمیدرو به دنبال متوازن کردن زنجیره تولید فولاد است، گفت: این سازمان برای رفع مشکل سنگ آهن به عنوان ماده اولیه فولادسازان، 400 هزار کیلومتر مربع پهنه اکتشافی جدید تعریف کرده است. خداداد غریب پور در آیین افتتاح پایانه خدمات فنی شرکت چندوجهی فولاد لجستیک گفت: ایمیدرو در توسعه برنامه های خود با رویکرد استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، توسعه اکتشافات را در دستور کار قرار داده است.

غریب پور گفت: در این راستا با هدف تکمیل زنجیره های ارزش، کنسرسیوم اکتشاف متشکل از شرکت های بزرگ معدنی نیز تشکیل شده است. رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: اعتبارات زیربنا در این سازمان 4 برابر شده است. وی افزود: فصلی برای تامین زیرساخت های معادن کوچک تعریف کرده ایم.

عناوین برگزیده