تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۸۵۱۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات مشکوک سه پتروپالایشی، دو بانک و ۱۰ شرکت دیگر

می متالز - دو شرکت از صنعت پتروشیمی، بانک آینده و ایران زمین، پالایشگاه اصفهان به همراه ۱۰ شرکت دیگر، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.
معاملات مشکوک سه پتروپالایشی، دو بانک و ۱۰ شرکت دیگر

به گزارش می متالز، در جریان معاملات اولین روز هفته، بازار سهام مثبت و با رشد قیمت در گروه فلزات و معدنی ها آغاز به کار کرد و شاخص با تکرار سریالی روند صعودی هفته های قبل و افزایش 2 هزار و 908 واحدی به کانال 461 هزار تایی رسید و ارزش روز بازار سهام شرکت ها هم از 1.67 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد.

براساس این گزارش، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی از 3.9 و 2 هزار میلیارد تومان عبور کرد و بانک تجارت، بانک صادرات، ذوب آهن به همراه سایپا با داد و ستد بیش از 1.4 میلیارد سهمی، 453، 295 و 186 میلیونی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل معادن بافق، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی خراسان، لیزینگ صنعت و معدن، آبادگران ایران کیش، فولاد هرمزگان جنوب، شیمیایی سینا، بانک آینده، رادیاتور ایران، کیمیای زنجان گستران، بانک ایران زمین، سرمایه گذاری جامی، پالایشگاه اصفهان، سیمرغ و بیمه اتکایی امین هستند.

حضور دو شرکت از صنعت پتروشیمی، بانک آینده و ایران زمین، پالایشگاه اصفهان و 10 شرکت دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.comمراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده