تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۸۵۲۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کرمان؛ مقصد جدید کارگروه طرح احیای معادن کوچک مقیاس شد:

اتخاذ مصوبه های لازم برای رفع موانع معادن استان کرمان

می متالز - کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در جلسه استان کرمان، مصوبه های لازم برای رفع موانع معادن این استان را صادر کرد.
اتخاذ مصوبه های لازم برای رفع موانع معادن استان کرمان

به گزارش می متالز، جلسه کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، برای احیا و فعال سازی معادن کرومیت، مس، آهن و منگنز جنوب استان کرمان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان تشکیل شد.

در این جلسه، پس از بررسی پیشنهادات و مشکلات دارندگان مجوز های معدنی در این استان، جلسات میان بهره برداران و سرمایه پذیران برگزار و در نهایت، مقرر شد مشکلات برخی از معادن اعم از اداری، سرمایه گذاری و خرید تضمینی رفع شود.

همچنین، انجام زیرساخت برای فراهم کردن برق کارخانه های صنعتی و معدنی با ارائه تسهیلات توسط صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی برای تهیه ژنراتور، از دیگر مصوبه های کارگروه فوق بود.

در جلسه مذکور، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، رئیس و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، معاون ‌صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، مسئول سرمایه گذاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، نماینده طرح در استان، نماینده خانه معدن، نماینده سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، کارشناس طرح و دارندگان مجوز های معدنی حضور داشتند.

عناوین برگزیده