تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۲
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۸۵۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان و رقم قطعی سود سهام عدالت اعلام شد

می متالز - رئیس سازمان خصوصی سازی زمان قطعی و میزان سود عدالت بیش از ۴۹ میلیون مشمول را ۲۰۵ هزار تومان اعلام کرد و از حدود ۴ میلیون نفر خواست نسبت به ارایه شماره شبا اقدام کنند.
زمان و رقم قطعی سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش می متالز، علیرضا صالح با اشاره به اینکه سال گذشته سود سهام عدالت 175 هزار تومان بود درباره سود سال جاری و زمان پرداخت گفت: تسویه کامل شرکت‌ها با سازمان خصوصی‌سازی بابت پرداخت سود به مردم تکمیل نشده اما طبق برآوردها ، میزان پرداختی سود سهام عدالت با افزایش 17 درصدی نسبت به سال گذشته ، 205 هزار تومان خواهد بود که از سوم اسفند آغاز و تا پایان ماه به حساب همه مشمولان ( بیش از 49 میلیون نفر )  واریز می شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود مابه تفاوت، بعد از تعطیلات نوروز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز خواهد شد و سود دارندگان سهام یک میلیون تومانی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی 205 هزار تومان است اما به تناسب دارندگان سهام 500 هزار تومان یا کمتر ، میزان سود سهام عدالت کاهش می یابد.

صالح افزود: حدود 4 میلیون نفری که شماره شبا را به سازمان خصوصی سازی اعلام نکرده اند ، سودی پرداخت نمی شود اما به محض اعلام شماره شبا ، سود 205 هزار تومانی و سود سال های گذشته پرداخت می شود.

عناوین برگزیده