تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۸۵۳۸۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با حضور معاون اَفتای نهاد ریاست‌جمهوری انجام شد؛

اعطای گواهینامه ملی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به شرکت مس

می متالز - استفاده از فناورهای اطلاعاتی و الزامات آن همچون سیستم‌های امنیت اطلاعات در حال حاضر یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی است که بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش رقابت‌پذیری باید در سطح سازمان پیاده‌سازی کنند.
اعطای گواهینامه ملی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به شرکت مس

به گزارش می متالز، استفاده از فناورهای اطلاعاتی و الزامات آن همچون سیستم‌های امنیت اطلاعات در حال حاضر یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی است که بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش رقابت‌پذیری باید در سطح سازمان پیاده‌سازی کنند. از این رو، بکارگیری فناوری‌های روز اطلاعات در مدیریت سازمانی یکی از محورهایی بود که دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس از ابتدای سال جاری بر پیاده‌سازی آن تاکید می‌کرد.

در این راستا مجموعه فاوای معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس از ابتدای سال جاری و با حمایت مدیرعامل شرکت مس در کنار اجرای طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت مس، موفق به استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در شرکت مس شد. 

پس از استقرار این سیستم، طی مراسمی با حضور معاون اَفتای نهاد ریاست‌جمهوری، مدیر گروه فاوای شرکت مس، سرپرست حوزه وزارت صمت اَفتای نهاد ریاست‌جمهوری و جمعی از پرسنل فاوا و حراست گواهینامه ملی سیستم مدیریت امنیت_اطلاعات به شرکت ملی صنایع مس ایران، اعطا شد.

عناوین برگزیده