تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۶
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۸۵۵۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تصویب صدور مجوز پروانه بهره برداری شهرک صنعتی صنفی غیردولتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران

می متالز - هیات دولت با هدف ساماندهی فعالیت های صنایع و صنوف مستقر در خارج از محدوده های شهری شمال شرق تهران (جاجرود، سعیدآباد، خسروآباد، تپه‌سیف، کمرد و سیاه‌سنگ) مقرر کرد کارگروهی با مسوولیت وزیر کشور و عضویت معاونان دستگاه های ذی‌ربط به منظور راهبری، ایجاد هماهنگی و نظارت بر اجرای فرآیندهای مربوط و رعایت الزامات زیست محیطی تشکیل شود.
تصویب صدور مجوز پروانه بهره برداری شهرک صنعتی صنفی غیردولتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران

به گزارش می متالز، هم‌چنین در این نشست مقرر شد صدور پروانه بهره‌برداری شهرک صنعتی غیردولتی از سوی وزارت صمت، پس از اطمینان از انجام کامل اقدامات لازم با تأیید سازمان حفاظت محیط زیست صورت می پذیرد.

افزون بر این، شهرداری های مربوط موظفند در چهارچوب این تصویب‌نامه و ظرف یک سال از تاریخ ابلاغ آن، فعالیت های مستقر در عرصه های داخل محدوده های شهری خرمدشت و بومهن را ساماندهی و گزارش اجرای کامل طرح ساماندهی را به کارگروه موضوع این تصویب‌نامه ارائه کنند.

چنانچه ظرف یک سال از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه، ساماندهی این مناطق به تأیید کارگروه فوق نرسد، وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به تجدیدنظر درخصوص محدوه های شهری مذکور از طریق شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و واگذاری مسئولیت ساماندهی به کارگروه یادشده، اقدام کند.

عناوین برگزیده