تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۸۵۶۱۲
سرویس خبر : انرژی

بازسازی بیش از ۱۰۰۰ شاخه انواع لوله‌ جداری حفاری

می متالز - شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هزار و ۵۱۹ شاخه انواع لوله‌ جداری حفاری را از ابتدای امسال تاکنون بازسازی و تعمیر کرد.
بازسازی بیش از ۱۰۰۰ شاخه انواع لوله‌ جداری حفاری

به گزارش می متالز،  ۱۸۰ شاخه از این لوله‌ها متعلق به شرکت نفت مناطق مرکزی و بقیه مربوط به معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که تعمیر آنها در کارگاه مرکزی اهواز انجام شد.

لوله‌های جداری یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای مورد نیاز حفاری چاه‌های نفت و گاز است و مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب یکی از معدود مجموعه‌های صنعتی کشور است که توانمندی بازسازی این لوله‌ها را دارد.

امسال در کارگاه مرکزی اهواز، دو عدد تیوبینگ هنگر به سفارش معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ۴۱۰ کاهنده در اندازه‌های مختلف برای عملیات داخلی چاه برای شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون و مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ساخته شد.

کارگاه مرکزی اهواز زیرمجموعه مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین‌آلات فرآیندی و دارای بخش‌های تراشکاری، تعمیر ماشین‌آلات و موتور، ساخت و جوشکاری، برق و سیم‌پیچی و کارگاه تعمیرات شیرهای ایمنی است.

این کارگاه افزون بر پشتیبانی گروه‌های تعمیرات اساسی مناطق نفت‌خیز جنوب، به سازمان‌های متقاضی شامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، شرکت ملی حفاری ایران و دیگر شرکت‌های تابع وزارت نفت خدمات فنی تخصصی ارائه می‌دهد.

عناوین برگزیده