تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۸۵۷۸۰
سرویس خبر : انرژی
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری:

استفاده از توانمندی دانش‌بنیان‌ها صنعت نفت را متحول می‌کند

می متالز - معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: تغییر نگرش‌ها در صنعت نفت و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش، سبب تحول در حوزه‌های مختلف می‌شود.
استفاده از توانمندی دانش‌بنیان‌ها صنعت نفت را متحول می‌کند

به گزارش می متالز، سورنا ستاری امروز (سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در آیین پایانی گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه که در پژوهشگاه صنعت نفت، گفت: خوشبختانه با رویکرد مثبت وزیر نفت، نگرش تازه‌ای در صنعت نفت آغاز شده است که می‌تواند دیگر بخش‌های کشور را نیز متحول کند.

وی با بیان اینکه این معاونت از این گونه تغییرات نگرشی حمایت خواهد کرد، افزود: بدون شک از چنین رویکردهایی که به شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان منجر می‌شود، حمایت می‌کنیم، زیرا معتقدیم این نگرش در دوران تحریم به‌خوبی جواب خواهد داد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری تصریح کرد: باید سازمانی در نفت ایجاد شود تا هر شرکتی که می‌تواند تجهیزات خود را در این صنعت عرضه کند، پس از گرفتن تأییدیه‌های لازم محصولات خود را عرضه کند که این مهم می‌تواند با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شود.

ستاری از وزیر نفت برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها تشکر کرد و گفت: همه ارکان کشور، دولت و بخش خصوصی باید از چنین رویکردهایی حمایت کنند.

عناوین برگزیده