تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۸۵۸۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رکورد فروش بارز برای اولین بار به ۱۰ هزار و ۱۴۵ تن رسید

می متالز - بارز در دی ماه سال جاری ۷۵۰ هزار حلقه تایر رادیال سواری در بازار توزیع کرد که ۲۰۰ هزار حلقه آن رینگ ۱۳ و تایر خانواده پراید بوده است.
رکورد فروش بارز برای اولین بار به ۱۰ هزار و ۱۴۵ تن رسید

به گزارش می متالز، مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز اعلام کرد: دی‌ماه ۹۸ برای اولین بار حجم فروش این مجموعه از دو کارخانه کرمان و کردستان بارز به ۱۰ هزار و ۱۴۵ تن رسید.

علیرضا یحیی‌زاده افزود: در گذشته و اسفند سال‌های ۹۶ و ۹۷ بارز فروش ۸ هزار و ۵۰۰ تن را تجربه کرده بود ولی رکورد دی‌ماه سال‌جاری نشان از اقتدار تولید و همکاریی است که وزارت صمت و مسئولین دولتی در تامین ارز مورد نیاز مجموعه داشته‌اند و تدبیر مدیران گروه صنعتی بارز آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرد.

وی ادامه داد: از ده هزار و ۱۴۵تن محصول تولیدی ۷ هزار تن در اختیار نمایندگی ها قرار گرفت. ۲ هزار تن به خودروسازان سبک و سنگین داده شد و هزار و ۱۴۵ تن نیز به شرکت ها، سازمان ها و دوایر دولتی ارسال گردید.

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز با بیان اینکه برای اولین بار در طول فعالیت این مجموعه ۷۵۰ هزار حلقه تایر رادیال سواری در دی ماه توزیع شده است، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲۰۰ هزار حلقه رینگ ۱۳ بوده که با این حجم، نیاز بازار به تایر خانواده پراید پوشش داده شده است.

یحیی زاده گفت: رکورد جدید بارز در سود مجموعه تاثیر مثبت گذاشته که این مهم در نرخ سهام قابل مشاهده است.

وی در پاسخ به این سوال که گروه صنعتی بارز برای تامین نیاز بازار نوروز چه برنامه‌ای دارد؟ پاسخ داد: خوشبختانه سایت کردستان برای اولین بار به تولید روزی ۱۴ هزار و ۵۰۰ حلقه رادیال سواری رسیده که با ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ حلقه سایت کرمان توان تولیدی گروه صنعتی بارز، ۲۵ هزار حلقه شده که امیدواریم این رقم در بهمن و اسفند سال‌جاری به ۲۷ تا ۲۸ هزار حلقه رادیال سواری در روز برسد که بتواند کمک خوبی به بازار نوروز باشد. در این روند هم بیشترین تمرکزمان بر روی رینگ ۱۳، یعنی تایر خانواده پراید است.

عناوین برگزیده