تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۸۵۸۱۷

پتروشیمی جم در فهرست پنج شرکت برتر نوآور ایرانی قرار گرفت

می متالز - در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی ۵۱۴ محصول جدید از شرکت‌های مختلف شناسایی شدند و پس از ارزیابی مبتنی بر مدل، ۲۲ شرکت موفق شدند «گواهینامه و لوح زرین جشنواره » را کسب کنند.
پتروشیمی جم در فهرست پنج شرکت برتر نوآور ایرانی قرار گرفت

به گزارش می متالز، پتروشیمی جم همزمان با ایام دهه فجر، چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی روز پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور مدعوینی از معاونت علمی ریاست جمهوری، اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه نوآوری و مدیران ارشد شرکت‌های نوآور سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این مراسم ۵۱۴ محصول جدید از شرکت‌های مختلف شناسایی شدند و پس از ارزیابی مبتنی برمدل، در جمع ۲۲ محصول از۲۲ شرکت موفق شدند «گواهینامه و لوح زرین جشنواره » را کسب کنند.

پتروشیمی جم با ارائه محصول «پلی‌اتیلن گرید MD3510» در جمع پنج شرکت برترایرانی قرار گرفت.

این گرید در راستای تأمین نیاز بازار داخل و افزایش رضایت مشتریان و با هدف جلوگیری از خروج ارز از کشور به دست متخصصان باتجربه پتروشیمی جم طراحی و تولید شد.

گرید نوارهای آبیاری قطره‌ای MD-3510 طراحی و تولید شده از مواد پلی‌اتیلن مورداستفاده از نوع خاصی از MDPE (پلی‌اتیلن دانسیته متوسط) در پتروشیمی جم با در نظر گرفتن مجموع شرایط مورد نیاز برای این محصول شامل تجهیزات و ماشین‌آلات فرایند تولید نوار، مراحل اجرای نوارها در مزارع کشاورزی و شرایط آب و هوایی ایران طراحی‌شده و علاوه بر فرایند پذیری و استحکام مذاب بالا از خواص مکانیکی و محیطی مناسبی برخوردار است.

مفتخریم با تولید این محصول در پتروشیمی جم، شرکت‌های پایین‌ دست از واردات آن‌ که در حال حاضر در انحصار شرکت‌هایی محدود مانند Versalis یا Dow chemical است بی‌نیاز می‌شوند.

عناوین برگزیده