تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۸۵۹۱۷

مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه می‌داند

می متالز - شهردار تبریز مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه مدیریت شهری دانست و از تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره خبر داد.
مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه می‌داند

به گزارش می متالز، ایرج شهین باهر درباره افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز و گفت: در پروژه مترو، تأثیر یک نماینده دلسوز را دیدیم و با پیگیری‌های ایشان توانستیم مسائل و مشکلات زیادی در این پروژه را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز زودتر از موعد مقرر انجام شد، افزود: برنامه ریزی ما برای افتتاح فاز سوم خط ۱، پایان سال ۹۸ بود که با تلاش‌های صورت گرفته، یک ماه زودتر این فاز را افتتاح کردیم.

شهین باهر یادآور شد: معمولاً برای راه اندازی کامل یک خط، باید تست‌های فنی انجام شود و بر این اساس مترو تبریز در این فاز فعلاً هر روز سه ساعت کار می‌کند. در این خط هنوز سه ایستگاه نیمه کاره است و ما تلاش می‌کنیم که هر سه ماه یک ایستگاه افتتاح شود.

او ادامه داد: برای ما ایستگاه میدان کهن مهم بود چراکه این ایستگاه موجب دسترسی شهروندان به مرکز شهر است که به لطف خدا و اراده اعضای محترم شورا که مترو را مهم‌ترین و اولویت دارترین پروژه شهر دانستند، این ایستگاه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار تبریز عنوان کرد: نگرش و توجه جدی شورای شهر به مترو موجب شد تا به اندازه هشت سال گذشته، این پروژه تحرک مالی و عمرانی داشته باشد و من از اعضای محترم شورا می‌خواهم که همچنان حمایت کنند تا طبق برنامه ریزی، تا پایان شورای پنجم شاهد اتمام خط ۱ باشیم.

او افزود: تلاش می‌کنیم همزمان با تکمیل خط ۱، فاز نخست خط ۲ که از قراملک تا سه راه امین است نیز با حمایت شورا و اخذ حمایت‌های اعتباری دولت، تا پایان شورای پنجم راه اندازی شود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده