تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۸۵۹۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی برگزار شد

می متالز - سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی با حضور مسئولان و کارشناسان در چهار محور سیاست‌گذاری، علمی، تخصصی و ویژه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز برگزار شد.
سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی برگزار شد

به گزارش می متالز، سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی با حضور مسئولان و کارشناسان در چهار محور سیاست‌گذاری، علمی، تخصصی و ویژه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز برگزار شد.

محور سیاست‌گذاری سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی فرهنگی فراتر از صنعت، فرهنگ صنعتی و کشورهای در حال توسعه، فرهنگ صنعتی، توسعه صنعتی، فرهنگ صنعتی و جهانی شدن،فرهنگ صنعتی و اقتصاد، فرهنگ صنعتی و قوانین مورد نیاز، فرهنگ صنعتی و نقش هر یک از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، نقش اقشار مختلف مردم (به ویژه زنان و جوانان) در توسعه فرهنگی صنعتی، صنعت زیست الگو و زیست سازگار بوده است.

همچنین محور ویژه سومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی از بخش‌های، فرهنگ صنعتی و اقتصاد مقاومتی، فرهنگ صنعتی و رونق اقتصادی، فرهنگ صنعتی و مدیریت جهادی، تشکیل می شود.

از سخنرانان این همایش می‌توان به قائم‌مقام و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری، رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران و دبیرکل دبیرخانه پیشبرد علم و فناوری در جهان اسلام اشاره کرد.

عناوین برگزیده