تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۸۶۰۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش تاکید کرد:

تمرکز «تاپکیش» بر نوآوری های جدید

می متالز - این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات IT نه به گروه پارسیان بلکه به تمام شرکت ها، بانک‌ها و موسساتی که در این زمینه مشغول ارائه خدمات هستند بتواند در زمینه‌های مختلف تولید، خدمات و بازرگانی ارائه خدمات انجام دهند.
تمرکز «تاپکیش» بر نوآوری های جدید

به گزارش می متالز، محمددرضا پارسافرد، نایب رئیس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش درخصوص پروژه‌های بازرگانی شرکت اظهار کرد: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش مجموعه منحصر به فرد در صنعت IT کشور است. شرکتی که هم خدمات، بازرگانی و هم تولید دارد. 

وی افزود: شرکت با تشکیل تیم بازاریابی، معاونت بازاریابی و فروش در سال گذشته با تغییر ساختاری که سهامداران می‌دانند یک تیم قوی بازاریابی را تجهیز کرده که روی شیوه‌های نوین پرداخت کار می‌کند تا بتواند با تغییراتی که در آینده پیش بینی می‌کنیم مثل سابق مثل روند گذشته ATM و پوز بود محصولاتی که در آینده هم می‌تواند ارائه شود شرکت بررسی کند و مقدمات اولیه را فراهم کند تا بتواند تکنولوژی را بومی کند.
نایب رئیس هیات مدیره "تاپکیش" همچنین گفت: از سوی دیگر در تیم بازرگانی هم تجهیزات خوبی صورت گرفته و این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات IT نه به گروه پارسیان بلکه به تمام شرکت ها، بانک‌ها و موسساتی که در این زمینه مشغول ارائه خدمات هستند بتواند در زمینه‌های مختلف تولید، خدمات و بازرگانی ارائه خدمات انجام دهند.


 طرح‌های توسعه‌ای پیش رو

پارسافرد درباره طرح‌های توسعه‌ای پیش رو خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع، بحث انواع روش‌های پرداخت است. خیلی از بیزنس‌های کوچک و متوسط دنبال این هستند که فرایند پرداخت را تسهیل کنند. همین حالا شرکت‌هایی را می‌بینیم که روی این موضوع کار می‌کنند، اما نمونه عملی موفق در این زمینه کم است. به عنوان مثال داروخانه‌ای را در نظر بگیرید که دو، سه صندوقدار دارد. با شیوه‌های نوین پرداخت می‌تواند این صندوقدار حذف شود، هم پرداخت صورت بگیرد، هم خیال مشتری راحت باشد که مبلغ را درست پرداخت کرده و هم در کاهش هزینه به بیزنس کمک می‌شود. این کار می‌تواند از طریق کیوآر، لینک کردن صندوق فروشگاهی به پوز‌ها و بارکد باشد که شرکت روی این مسائل دارد کار می‌کند که هم با گسترش مشتریان و هم با تنوعی که دارد اتفاق می‌افتد سال آینده شاهد نوآوری‌های این حوزه از سوی شرکت خواهیم بود.

عناوین برگزیده