تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۲
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۸۶۱۹۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

وضعیت بازار خودرو در روز جمعه / پراید در تلاش برای فتح کانال ۷۰میلیونی + جدول قیمت

می متالز - براساس مقایسه لیست قیمت خودرو در هفته گذشته (۲۵ بهمن) با امروز مشخص شد که تمامی خودروهای مورد بررسی شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. کمترین افزایش قیمت از یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان شروع شده و بیشترین گرانی هم به ۲۸میلیون تومان می‌رسد.
وضعیت بازار خودرو در روز جمعه / پراید در تلاش برای فتح کانال ۷۰میلیونی + جدول قیمت

به گزارش می متالز، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌ خودرو در کارخانه و بازار در روز جمعه دوم اسفند ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

براساس مقایسه لیست قیمت خودرو در هفته گذشته (۲۵ بهمن) با امروز مشخص شد که تمامی خودروهای مورد بررسی شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. کمترین افزایش قیمت از یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان شروع شده و بیشترین گرانی هم به ۲۸میلیون تومان می‌رسد.

در فاصله این دو جمعه، خودروهای پژو ۲۰۰۸ با ۲۸ میلیون تومان، دنا (پلاس تیپ ۱) با ۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ صندوقدار با ۱۱ میلیون و ۸۰۰هزار تومان، دنا (تیپ ۱)، پژو پارس دوگانه سوز و پژو ۲۰۷ دنده‌ای با ۱۱میلیون؛ بیشترین نوسان قیمت را تومان داشته‌اند.

همچنین قیمت انواع پراید که جمعه گذشته ۵۹ میلیون و ۳۰۰هزار تومان تا ۶۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان بوده، نوسان قیمتی بین دو میلیون و ۳۰۰هزار تا چهار میلیون تومان را در فاصله دو جمعه تجربه کرده است. پراید با پشت سر گذاشتن نوسانات میلیونی، این جمعه بین ۶۳ میلیون و ۱۰۰هزار تومان تا ۶۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت خورده است که در صورت ادامه‌دار شدن روند افزایش قیمت‌ها، بازار خودرو شاهد ورود پراید به کانال ۷۰میلیون تومان خواهد بود.

عناوین برگزیده