تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۸۶۷۷۲
سردار نقدی:

تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان یادآور حماسه آفرینی این شرکت در دوران دفاع مقدس است

می متالز - سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه دوشنبه 5 اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد.
تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان یادآور حماسه آفرینی این شرکت در دوران دفاع مقدس است

به گزارش می متالز، وی تولید ریل ملی در ذوب آهن را یادآور حماسه های جهادی این شرکت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این مجتمع بزرگ صنعتی در دوران دفاع مقدس به عنوان یک صنعت دفاعی در عرصه های مختلف همچون ساخت تجهیزات، سنگرسازی ها، پشتیبانی های مهندسی و تامین نیروی انسانی متخصص نقش آفرینی نمود و باعث افتخار است که پس از جنگ تحمیلی تا کنون نیز در زمینه های تولید، توسعه، بومی سازی و نوآوری دستاوردهای ارزشمندی همچون تولید ریل ملی را تقدیم ملت بزرگ ایران نموده است.

سردار محمد رضا نقدی تقدیم 286 شهید در دوران دفاع مقدس را افتخاری دیگر از رشادت های تلاشگران این صنعت دانست و اظهار امیدواری نمود که در عرصه های جدید صنعتی و تولیدی بتواند پیشگام باشد.

وی در ادامه ارتباط صنعت و دانشگاه را در راستای خودکفایی بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: تا کنون اقدامات مهمی با همکاری این دو نهاد صورت گرفته و لازم است این تلاش ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی همچنین تجدید نگرش مدیریت ها در این زمینه را ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا بتوان در راستای تولید، علم و تکنولوژی از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاهیان و صنعت گران با انگیزه، در عرصه های جدید بهره گیری لازم به عمل آید.

عناوین برگزیده