تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۸۶۹۳۸

پرداخت ۲۰ میلیاردی یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو ۵ کلانشهر

می متالز - مدیر عامل شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت اعلام کرد: با حمایت وزارت نفت، یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پرداخت شد.
پرداخت ۲۰ میلیاردی یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو ۵ کلانشهر

به گزارش می متالز، محسن دلاویز از پرداخت نخستین مرحله یارانه صرفه‌ جویی سوخت (در ذیل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌ پذیر) به مترو تهران و چهار کلانشهر شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز خبر داد و با اشاره به قراردادهای طرح توسعه حمل‌ ونقل مسافر با قطار شهری که آبان‌ ماه پارسال امضا شده بود، گفت: در مسیر اجرایی شدن این قراردادها، نخستین بازپرداخت یارانه صرفه‌جویی مربوط به سه ماه دوم سال ۹۸ در مجموع به مبلغ ۲۰.۸ میلیارد تومان به سازمان‌های قطار شهری ۵ کلانشهر پرداخت شد.

به گفته وی، از این میان، سهم مترو شهر تهران ۱۳.۴ میلیارد تومان، مشهد ۲.۸ میلیارد تومان، تبریز ۳۸۰ میلیون تومان، اصفهان ۱.۸ میلیارد تومان و شیراز ۲.۴ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت افزود: افزون بر مبلغ پرداخت شده به شرکت بهره‌ برداری مترو تهران، موافقت با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر به این شرکت نیز اعلام و درخواست تخصیص به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود این مبلغ نیز امسال به حساب مترو شهر تهران واریز شود.

عناوین برگزیده