تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۸۶۹۷۹
سرویس خبر : انرژی

اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا در NPC

می متالز - به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورمان، پس از اعلام اطلاعیه‌های وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز همگام با دیگر نهادهای دولتی، مجموعه تمهیداتی را در این زمینه در دستور کار قرار داد.
اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا در NPC

به گزارش می متالز، نخستین نشست کمیته شرایط اضطراری ساختمان مرکزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اولین روز از اسفندماه جاری تشکیل شد و به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شرکت و ارتقای سطح آگاهی همکاران به‌عنوان بخشی از آحاد جامعه، مجموعه تمهیدها و تدبیرهایی اندیشیده شد.

 صدور ۱۱ اطلاعیه، تشکیل ۶ جلسه کمیته شرایط اضطراری و ۲جلسه شورای عالی اضطراری در سطح شرکت، مکاتبه با واحدهای عملیاتی و صدور دستورالعمل‌های مورد نیاز از سوی مدیریت HSE، حذف ثبت ساعت از طریق اثر انگشت، قرار دادن ماده ضدعفونی دست در همه طبقات، ضدعفونی مراکز و محل‌های تماس افراد، کاهش مأموریت‌های اداری و پیگیری امور از طریق سایر روش‌ها از مناطق عملیاتی، شناسایی افراد در معرض خطر و انجام اقدام‌های مناسب برای کاهش رویارویی این افراد با محیط، حذف همه جلسات آموزشی و ورزشی، حذف معاینه‌های پزشکی غیرضرور، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و عدم تأمین غذا از بیرون شرکت و... از جمله تمهیدها و اقدام‌های پیشگرانه مؤثری بوده است که با همکاری کارکنان و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است تا فضای کاری همکاران این مجموعه از آلودگی به ویروس‌های شایع فصل زمستان و به‌ویژه ویروس کرونا مصون بماند.

خوشبختانه با بکارگیری اقدام‌های پیشگیرانه و دستورالعمل‌های بهداشتی یادشده، تا کنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کرونا در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اتفاق نیفتاده است.

با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی کارکنان و خانواده‌هایشان، امید است با همکاری همه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد شرکت، صحت و سلامتی آنان برای انجام مناسب مأموریت‌های محوله مستدام و برقرار باشد.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده