تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۸۶۹۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن؛

مس گرفتار سراشیبی قیمت شد

می متالز - قیمت مس در LME روز دوشنبه پنجم اسفند ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۴۴ دلارکاهش داشته و به پنج هزار و ۶۵۸ دلار رسیده است.
مس گرفتار سراشیبی قیمت شد

به گزارش می متالز،  قیمت مس در روز دوشنبه پنجم اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۰.۸ درصد افت نسبت به روز جمعه دوم اسفند ماه و ۲.۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته و در روز پنجم اسفند ماه، به پنج هزار و ۶۵۸ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه پنج اسفند ماه، با کاهش ۴۶ دلاری نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۰.۸ درصد افت داشته و پنج هزار و ۶۸۱ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۲.۲ درصد افت را نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر  موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه، با کاهش یک هزار و ۸۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۶۳ هزار و ۴۲۵ تن به ۱۶۱ هزار و ۵۷۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز جمعه کاهش دو دلاری داشته و با این میزان کاهش در روز جمعه برابر با ۲۴ دلار بر تن رسیده است.

عناوین برگزیده