تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۸۷۰۲۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن رخ داد؛

ثبات نسبی قیمت مس

می متالز - قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن تنها ۶ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۶۶۴ دلار رسیده است.
ثبات نسبی قیمت مس

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه پنج اسفند ماه تغییر چندانی نداشته و همچنین قیمت این فلز با کاهش ۶۵ دلار نسبت به سه‌شنبه هفته گذشته به پنج هزار و ۶۶۴ دلار رسیده است،

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، با افزایش ۶ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۰.۱ درصد رشد داشته و پنج هزار و ۶۸۷ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۲ درصد افت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، با کاهش یک هزار و ۳۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۶۱ هزار و ۵۷۵ تن به ۱۶۰ هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشته و برابر با ۲۴ دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده