تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۸۷۰۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قابل توجه بنگاه های اقتصادی استان بوشهر؛

هرگونه عملیات انبارداری در سامانه جامع از 10 اسفند منوط به تائیدیه واحد مربوطه است

می متالز - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای پایش دقیق اطلاعات انبارها در سامانه جامع، از 10 اسفندماه 1398 هرگونه عملیات انبارداری در سامانه مذکور منوط به تائیدیه واحد مربوطه می باشد.
هرگونه عملیات انبارداری در سامانه جامع از 10 اسفند منوط به تائیدیه واحد مربوطه است

به گزارش می متالز، جمالی با اشاره به اهداف پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین جلوگیری از احتکارعنوان کرد: عملا از تاریخ مذکور انجام عملیات انبارداری برای واحدهای در انتظار تائیدیه؛ در سامانه جامع وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: صاحبان انبارها پس از ثبت واحد مربوطه در سامانه جامع انبارها، با مراجعه به سازمان صمت استان و یا ادارات شهرستان ها می توانند اقدام به اخذ تائیدیه نمایند.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اعلام کرد: در صورت مراجعه میدانی بازرسان این سازمان و دستگاه های مرتبط به منظور بازرسی فیزیکی از واحدهای مشمول صاحبان انبار همکاری لازم را بعمل آورند و همچنین در صورت ابلاغ نمایندگان سازمان های مذکور در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات واحد در سامانه اقدام کرده در غیر این صورت از ثبت اطلاعات موجودی این واحدها در زمان اعلام موجودی در سامانه مربوطه ممانعت به عمل می آید و مطابق قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی مشمول قوانین قاچاق کالا و احتکار خواهند شد.

عناوین برگزیده