تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۸۷۰۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نرخ روانکار رکورد زد:

«شرانل» نیم‌گام تا تحقق پیش‌بینی‌ها

می متالز - شرکت «نفت ایرانول» در سایه افزایش نرخ‌ها توانست درآمد‌های خود را به حد مطلوبی برساند و انتظارات را افزایش دهد.
«شرانل» نیم‌گام تا تحقق پیش‌بینی‌ها

به گزارش می متالز، عملکرد بهمن ماه شرکت «نفت ایرانول» به تحقق ۲ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال درآمد ختم شد و رشد ۱۴ درصدی را نسبت به دی ماه سال جاری از خود نشان داد.

علت افزایش درآمد‌ها در بهمن ماه افزایش نرخ انواع روانکار به ۷۰.۵ میلیون ریال است؛ در دی ماه با نرخ ۵۸.۸ میلیون ریال به فروش رسید. با جهش نرخ روانکار‌ها در یازدهمین ماه سال، بالاترین نرخ برای این محصول رقم خورد و از سقف قبلی خود عبور کرد. البته روند افزایش نرخ روانکار از آذر ماه آغاز شده بود.

به طور کلی، «شرانل» طی دوره ۱۱ ماهه سال ۹۸ حدود ۲۷ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال درآمد از محل فروش انواع محصولات عاید شرکت شد که این میزان درآمد از ارقام دوره مشابه سال قبل ۵۱ درصد بیشتر است.

قابل ذکر است که این شرکت در صورت‌های مالی دوره ۹ ماهه سال جاری پیش بینی کرده بود تا پایان سال به درآمد ۳۰ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال دست یابد که با توجه به عملکرد کنونی، تا پایان دوره ۱۱ ماهه ۸۹ درصد رقم درآمد پیش بینی شده را پوشش داده است. بنابراین، می‌توان از این شرکت انتظار داشت در یک ماهه باقی‌مانده از پیش بینی‌ها فراتر رود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده