تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۳
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۸۷۲۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

توان فولاد مبارکه در شرایط سخت خودنمایی می کند

می متالز - مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: تولید تختال ویژه ورق‌های موردنیاز انتقال نفت و گازترش رخداد مهمی در تاریخ تولید محصول‌های جدید این شرکت است.
توان فولاد مبارکه در شرایط سخت خودنمایی می کند

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان در جلسه کمیته مدیریت و در جمع معاونان و مدیران شرکت اظهار کرد: تحریم دوباره شرکت فولاد مبارکه مسلماً شرایط را سخت‌تر از پیش می‌کند اما همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه با تمام وجود ایستاده‌اند، چراکه توان و قدرت فولاد مبارکه در شرایط سخت است که خودنمایی می کند.

اهمیت تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه بخش دیگری از سخنان مدیرعامل فولاد مبارکه در این جلسه بود. وی در این خصوص گفت: تولید تختال ویژه ورق‌های مورد نیاز انتقال نفت و گازترش رخداد مهمی در تاریخ تولید محصول‌های جدید این شرکت است، چراکه دستیابی به این موفقیت بزرگ، کشور را از واردات بی نیاز می کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: با تولید این محصولات خط لوله‌ای به طول  1100 کیلومتر و به قطر 42 اینچ جهت انتقال یک میلیون بشکه نفت خام در روز از پایانه نفتی گوره واقع در شمال غرب استان بوشهر به غرب منطقه جاسک در سواحل دریای عمان احداث شده که مشارکت در انجام این پروژه جزو افتخارات شرکت فولاد مبارکه محسوب می شود.

عناوین برگزیده