تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۸۸۷
کد خبر: ۸۷۳۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

می متالز - "آسان بورس" بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، برای فعالان بازار سرمایه شرایطی را فراهم کرده تا افراد بتوانند بدون یک خط کدنویسی، انواع فلیتر‌ها و استراتژی‌های معاملاتی را طراحی کنند.
پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

به گزارش می متالز، حمیدرضا رمضانی تحلیل گر ارشد" آسان بورس" در معرفی حوزه فعالیت این استارت آپ گفت: در حوزه ارائه خدمات به فعالین بازار سرمایه پلتفرمی طراحی شده تا بخشی از نیاز‌ها به حوزه برنامه نویسی رفع شود.

 
وی ادامه داد: افراد فعال در بازارسرمایه برای فعالیت حرفه ای‌تر نیازمند برنامه نویسی بوده که "آسان بورس" در محیطی visual (تصویری) ابزار‌های تکنیکال و فاندامنتال را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

 
تحلیل گر ارشد "آسان بورس" به عدم نیاز به دانش برنامه نویسی فعالان بازار سرمایه اشاره داشت و اظهار کرد: افراد می‌توانند بدون یک خط کدنویسی، انواع فلیتر‌ها و استراتژی‌های معاملاتی را طراحی کنند. 


وی افزود: در بحث استراتژی برای دریافت یک تست یا حتی طراحی ربات‌های معاملاتی سرویسی ارائه شده که شخص بدون برنامه نویسی استراتژی‌های مختلف معاملاتی را طراحی و کارشناسی کرده و از ۱۸ سال داده گذشته بازارسرمایه Backtest (پیشینه) دریافت کند.


رمضانی در توضیح دغدغه‌های حوزه استارتاپی خاطر نشان کرد: از ابتدای تاسیس استارتاپ‌ها همواره با مشکلاتی درگیر بوده و عمده این مشکلات "مالی " هستند.


وی ادامه داد: مشکلات مالی در ۹۰ درصد مواقع یک استارت آپ را شکست می‌دهد، تیم "آسان بورس"نیز در مدت زمان فعالیت خود با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کرد.

 

مسائل مالی و عدم حمایت مشکل اصلی استارت آپ ها

تحلیل گر ارشد "آسان بورس" مشکلات اصلی حال حاضر استارتاپ‌ها را "مسائل مالی" و "عدم حمایت مسئولین " عنوان کرد و گفت: همیشه تنها صحبت از اشتغال زایی، کارآفرینی و حمایت از استارتاپ‌ها وجود دارد، اما در عمل چیزی به چشم نمی‌خورد، بنابراین لازم است در صورت تشویق، حمایت نیز صورت گیرد چرا که کشور‌های توسعه یافته با این مسائل اقتصاد خود را دگرگون کرده اند. 


رمضانی در پاسخ به این سوال که "آیا استارت آپ آسان بورس به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شده یا خیر" اظهار داشت: حوزه فعالیت این استارت آپ "معاملات الگوریتمی"بوده و در حال حاضر مذاکراتی صورت گرفته و تا حدودی پاسخ‌های مثبتی نیز دریافت شده، اما صحبت‌ها همچنان ادامه داشته و امید می‌رود که سازمان بورس مشتاق به حمایت از این استارت آپ باشد چرا که در خصوص معاملات الگوریتمی مسئولین این سازمان اشارات زیادی داشته اند.


وی در پایان افزود: امیدوار هستیم که از "آسان بورس" حمایت شود چرا که پلتفری تاثیرگذار بر کیفیت معاملات فعالین بازار سرمایه خواهد بود.

نظرات بینندگان
رضا خلج
-
تاریخ : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
سلام خدمتتون عرض میکنم چطور میتونم نرم افزار معاملات الگوریتمی شما رو تهیه کنم و فیلم و کتاب های آموزشی رو ببینم ممنون میشم راهنمایی کنید بنده رو ایمیل خودم رو وارد کردم اینجا با سپاس ارادتمند شما رضا خلج
عناوین برگزیده