تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۵۱۲
کد خبر: ۸۷۹۷۷
سرویس خبر : انرژی

بومی سازی ۲۰ قطعه مهم موتور مولد برق کاتر پیلار در ایتکو

می متالز - شرکت توربین توان گستر ایرانیان (ایتکو) موفق شد ۲۰ قطعه مهم موتور مولد برق کاتر پیلار ۳۵۲۰ را بومی سازی کند .
بومی سازی ۲۰ قطعه مهم موتور مولد برق کاتر پیلار در ایتکو

به گزارش می متالز، شرکت ایتکو در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و بومی سازی قطعات موتورهای نیروگاهی، اقدام به طراحی و تولید قطعات موتورهای نیروگاهی خصوصا موتورهای کاتر پیلار ۳۵۲۰ کرده است.

تامین این قطعات بدلیل تحریم آمریکا در داخل و خارج کشور دشوار است و با هزینه های چند برابری امکان پذیر است.

برخی از موتور های مولد برق کاترپیلار داخل کشور بدلیل کمبود قطعه متوف می باشند. ایتکو با توجه به دانشی که در طراحی، احداث، راه اندازی، اورهال، تامین و تولید قطعات نیروگاه های تولید پراکنده دارد برای تامین نیازهای نیروگاهی شرکت های دارنده موتورهای مولد برق مقیاس کوچک اعلام آمادگی می کند.

ایتکو اطلاعات ارزشمندی از قطعات موتورهای نیروگاهی بویژه موتور کاتر پیلار را گردآوری کرده است که این شرکت را برای طراحی و تولید قطعات یادشده در کوتاه ترین زمان ممکن توانمند می سازد.

ایتکو تا کنون بسیاری از قطعات مورد نیاز نیروگاه های تحت مدیریت خود را بومی سازی کرده و در موتورهای نیروگاهی خود نیز از آن ها استفاده کرده است که آزمون های تئوریک و عملیاتی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

برخی از قطعات داخلی سازی شده عبارتند از: کوپلینگ، ایمپلر و رینگ نازل توربوشارژر، سنسور اندزه گیری دما، ترانسفورمر، هیتر جکت واتر، بیلوز خروجی دود، لرزه گیر آب، انواع واشر سر سیلندر، سیل های آب بند، تسمه کوپلینگ موتور و قطعات دیگری که در بخش های داغ و سرد موتور کار برد دارد.

مهندسی معکوس، طراحی، تهیه نقشه، تامین مواد، تست های تئوریک و کاربردی و ساخت تمامی این قطعات توسط مهندسان شرکت توربین توان گستر ایرانیان در داخل کشور انجام شده است و آماده عرضه به متقاضیان می باشد. کلیه قطعات تولیدی روی موتور های مولد برق کاتر پیلار تست شده که آزمایش های آن تماما موفقیت آمیز بوده است.

علاقمندان به تامین قطعات موتور های کاتر پیلار می توانند با شماره تلفن ۲ – ۴۴۶۹۹۱۲۰ واحد بازرگانی شرکت توربین توان گستر ایرانیان تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را اخذ کنند .

عناوین برگزیده