تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۸۸۲۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چه بر سر بنای تاریخی گمرک کرمانشاه می آید؟

می متالز - اداره کل گمر کات استان در یکی از بناهای تاریخی این شهر قرار دارد که دارای یکی از زیباترین معماری های دوران معاصر است. این بنا که در خیایان گمرک کرمانشاه قرار دارد، سالهاست که به محل اداره نظارت بر گمرکات استان اختصاص یافته است.
چه بر سر بنای تاریخی گمرک کرمانشاه می آید؟

به گزارش می متالز، اداره کل گمر کات استان در یکی از بناهای تاریخی این شهر قرار دارد که دارای یکی از زیباترین معماری های دوران معاصر است. این بنا که در خیایان گمرک کرمانشاه قرار دارد، سالهاست که به محل اداره نظارت بر گمرکات استان اختصاص یافته است.
بر اساس گزارشاتی رسیده است گویا اداره کل نظارت بر گمرکات استان قصد واگذاری این ساختمان قدیمی را داشته و از سویی دیگر نیروی انتظامی استان که ساختمان هایی با عناوین مختلف همچون درمانگاه و بیمارستان و … در همجواری این بنای تاریخی دارد اعلام آمادگی برای تملک آن کرده و گویا قصد دارد که به مجموعه بیمارستانی خود اضافه اش کند و در واقع طرح توسعه بیمارستان خود را در این مجمو عه انجام دهد.
ضمن تاکید بر اینکه مسوولین امر به ویژه اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان باید نهایت دقت و بررسی های لازم خود را برای حفاظت از اصل بنا به عمل آورند از مسوولین امر به ویژه مسوولین نیروی انتظامی استان انتظار می رود که اگر قصد اجرای طر مذکور این مجموعه تاریخی را دارند حتما با حفظ اصالت و ارزشهای تاریخی و معماری بنا دست به انجام چنین کاری دهند.
قطعا مردم کرمانشاه هرگز اجازه تخریب آثار ارزشمند تاریخی خود را نخواهند داد.

 

منبع: باختر
عناوین برگزیده