تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۹۰۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایجاد شبکه‌های امن ATM بانک‌ها توسط ایران ارقام؛ تفاهمنامه مرقام با دو بانک سپه و تجارت

می متالز - مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد. مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن موبایل، ثابت و سانترال سازمانی را در کنارهم دارد.
ایجاد شبکه‌های امن ATM بانک‌ها توسط ایران ارقام؛ تفاهمنامه مرقام با دو بانک سپه و تجارت

به گزارش می متالز، کورش منتظری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، پیرامون تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران ارقام و اپراتور سامانتل، گفت: این تفاهم نامه بین شرکت ایران ارقام و شرکت کیش سل پارس (سامانتل) صورت می‌گیرد. وی، تصریح کرد که این قرارداد برای ارائه خدمات موبایل در قالب MVNO است که در شبکه و سیستم بانکی ما و با تمام بانک‌هایی که در ارتباط هستیم همچون سپه، تجارت، قوامین، انصار و غیره صورت می‌گیرد و شبکه‌های امن ATM را ایجاد می‌کنیم، تا تمام ماشین‌های ATM بانک‌ها داخل شبکه محلی خودشان باشند.

دکتر منتظری اظهار داشت که سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌گردند در قالب سیم کارت‌هایی هستند که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود است. یک شماره تلفن موبایل، یک شماره تلفن ثابت و یک خدمات تلفن سازمانی است که به سانترال بانک متصل می‌شود و تمام خانواده بانک با یک سیم کارت می‌توانند شبکه داخلی بانک مدنظر را داشته باشند و ارتباطات را برقرار کنند و دیگر نیازی به سیستم سانترال ندارند. مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، خاطرنشان کرد: سیم کارت‌ها آماده هستند و تفاهم نامه با دو بانک سپه و تجارت انجام شده است. اجرای این طرح به دلیل مسائل کنونی کشور و ویروس کرونا، به نیمه دوم فروردین موکول می‌شود.

وی، تاکید کرد: مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن موبایل، ثابت و سانترال سازمان را در کنارهم دارد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: این سیم کارت‌ها ارتباطاتی که بین شرکت ما و اپراتورهای بین‌المللی همچون T-Mobile و Vodafone است را برقرار می‌کنند و اتصالات داخلی برقرار می‌شود و هزینه رومینگ بین الملل را برای مشترکان ما تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

مطالب مرتبط
چهار سال پیش
عناوین برگزیده