تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۵۰۰
کد خبر: ۹۰۸۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"کساوه" صورت های مالی ۹ماهه منتشر کرد

می متالز - شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا، گزارش صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را منتشر کرد.
"کساوه" صورت های مالی ۹ماهه منتشر کرد

به گزارش می متالز، شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا در گزارش ۹ماهه سود هرسهم را ۷۲۸ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۳۲درصد افزایش داشته است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۴۸۰میلیارد ریال و سود خالص آن را ۳۸۵میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته آن نیز به ۵۲۷میلیارد ریال بالغ شده است.

"کساوه" در برنامه های خود به تولید با استفاده حداکثری از ظرفیت قابل دسترس اشاره دارد. همچنین فروش محصولات نیز با تمرکز بر بازارهای صادراتی در دستور کار شرکت قرار دارد.

این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی در پایان دوره اعلام کرد که تأمین مالی شرکت عمدتاً از محل فعالیت های عادی عملیاتی شرکت صورت پذیرفته است.

علاوه بر این با توجه به تعهد شرکت در خصوص حفظ منافع سهامداران، سیاست شرکت در جهت تامین سرمایه در گردش از محل درآمدهای حاصل از عملیات جاری شرکت و جهت اجرای پروژه ها اخذ تسهیلات بانکی بلندمدت و تأمین بخشی از محل سود انباشته است.

"کساوه" اجرای پروژه افزایش ظرفیت تولید محصولات پرسلانی لعاب پولیش و اجرای پروژه تولید محصولات سایز بزرگ پرسلانی (اسلب) را از سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرد.

عناوین برگزیده